Lite tankar ...

Här springer tiden på...Bempa har ju opereat sin högra höft med bravur! Det gick kanonbra! Han är i riktigt bra form o säger själv att skillnaden är stor mot förra gången! Redan nu efter 3 veckor har han tröttnat på att gå hemma...men operationen begränsar honom än..så han kan inte jobba o träna än..träningen är det han längtar efter mest..så nästa vecka hänger han på till Gymmet o kör överkropp...Snacka om att han längtar!

Själv tränar jag så ofta jag kan..mest varje dag..:) Det är sååå skönt och jag mår jättebra av det! Äter fortfarande kolhydratfattigt men är inte lika strikt läängre..nu slinker det ner någon macka o lite godis ibland...o det känns bra att kunna göra det..däremot längtar jag inte ett dugg efter pasta, potatis o ris...det kan jag vara utan! En matig sallad till mitt protein är så mycket godare!








Som sagt...mycket har hänt..Simon har fått en egen lägenhet och flyttat...känns både skönt o lite konstigt...plötsligt är alla "ungar" utflugna! Men eftersom jag vet att han trivs och får den hjälp han behöver så känns det bra...alla mian barn har ett bra liv! det är jag så tacksam över...alla har dom någon att älska o någon som finns nära...det känns fantastiskt skönt!

Är så stolt över dom alla 3!!! 

       
 
       

Jag o Bempa går nya tider tillmötes! Vårt liv tillsammans är underbart! Mycket kärlek och närhet....Mycket framtidsplaner som vi skapar tillsammans och som vi nu vill göra till verkligehet!

        


Bröllopet ska vi skjuta tram ett tag...Det är så mycket som händer omkring oss så vi måste landa lite...hinna med o planera o spara pengar..vi ska ha ett bröllop utan att snåla...och vi vill ha alla nära o kära omkring oss...Vi har inte bråttom...Kärleken är stark..trygg...så bröllop kommer det att bli...snart..men inte i sommar..

Stugan funderar vi på att sälja igen...vi känner båda att vi vill resa...se världen..o malaysia är ett resmål vi längtar till...Vi vill vara fria..att kunna resa, njuta, leva....utan att ha något som medför en massa måsten...så beslutet om stugans vara eller icke vara har gnagt i oss länge...visst...vi hade bråttom..fattade för snabba beslut...Stugan är fantastisk!! Men vi får se längre fram i livet...kanske köper vi en då...:))



Människor tycker kanske att vi är tokiga...knäppa...dumma..men...det är nu vi vill njuta att livet, resorna o den fria tiden vi kan spendera...Det känns jätteskönt att vi har fattat dessa beslut..en lättnad...:=)



  




Tyck till nu alla ni!!!

Är vi heeelt crazy eller...???

Puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: syster marica

Jag läste och kände ni gör helt rätt, man förhastar sig ibland men man vet ju inte det förrän efteråt. lev livet njut av varann och känn efter vill vi göra det eller det eller allt....kram o puss.

2011-02-11 @ 20:31:16
Postat av: elin

oj vad mycket på en gång.... vet inte vad jag ska skriva. synd bara att sallad e så satans dyrt, ja tänk att du uppfostrat oss barn så väl,Bempa är skit duktig och jag känner mig på nå konstigt vis stolt, hur länge skjuter ni fram bröllopet?,ja ni borde ju definitivt lära er att TÄNKA innan ni köper. jag tycker det vore jätte tråkigt om ni sålde stugan innan ni ens upplevt sommaren där:( puss älskar dig

2011-02-11 @ 20:31:32
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Ni är ett sånt fantastiskt par som verkligen njuter av livet. Jag hppas att jag också kommer ha samma energi o njuta av allt när mina barn är vuxna.

Kan ni inte ha kvar stugan och ändå resa?

Tycker som Elin, trist om ni skulle sälja den innan ni hunnit uppleva sommaren där.

Finns säkert många frivilliga att låna den om ni skulle ge er iväg på en längre resa :)

2011-02-11 @ 20:58:24
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Om ni inte lever nu, när ska ni då leva!!? Jag säger bara ge er ut i världen och se allt!! Ni kommer ångra er annars!! Som du säger ni har ju så mkt kärlek, gifta er kommer ni.. Jag är så avendSjuk på er.. Ni är definitionen av kärlek! All lycka till er! Älskar er <3

2011-02-11 @ 21:22:21
URL: http://Idamariass.wordpress.com
Postat av: Therese

Oj va massa tankar på en gång :)

Först måste jag bara säga att ni är ju helt otroliga, fantastiska o underbara... älskar er massor... ! Har aldrig tvivlat en sekund på eran kärlek och det känns skönt att känna att han tar sååååå väl hand om våran "lilla" mamma !

Jag tycker ni ska göra vad som faller er in, som ni gjort hitintills... sälj stugan o res om ni känner för det, eller ha kvar stugan o res ändå.



Hur som helst... ÄLSKAR ER BÅDA.... puss puss

2011-02-11 @ 21:36:42
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0