Här händer det grejer!!

Nu är det längesen jag skrev...har inte riktigt känt att jag haft tid o lust att skriva..men nu känns det som att jag kan komma igång igen!
I oktober skrev jag senast...o sen dess har det hänt en hel del!!!
Jag mår fortfarande fantastsikt bra! Har ett underbart liv med mina nära o kära!

Fundera liite över vad det är jag ska skriva om?

Kanske jag bara ska skriva om livet i stort? Eller ska jag skriva om kost o hälsa? Kanske med inslag av min träning?

För mig är det 3 stora viktiga saker  i mitt liv! Kost Hälsa o träning!
Mår så fantastisk bra när jag får träna,äta bra mat o känna mig pigg och glad!Kanske jag kan inpirera andra till bättre livskvalitet?

Tillsammans med min fantastiske Bempa lever jag ett innehållsrikt och härligt liv! Med mycket värme o kärlek! Vi stöttar o peppar varandra i träningen och tränar gärna tillsammans!
 

Han har inte riktigt samma matttänk som jag men det gör inget...vi lagar mycket god mat tillsammans...han med mer kolhydrater än jag bara...

Har sedan i oktober minskat från 71 kg i vikt till 65 kilo! Det har gått förvånansvärt lätt och det är en kost jag gärna fotsätter med hela livet! Men har nu börjat äta lite bröd, yougurt och mysli. Även lite choklar o godis någon dag i veckan!
Mina "kärlekshandtag" är borta o fettet över magen oxå! Jag är verkligen helnöjd!
Tack vara min PT Chrille Lundin! HAn har ett fantastiskt bar tänk när det gäller mat o träning!

Jag mår alldeles utmärkt och känner inte att jag försakar något i mitt sätt att äta o leva!

Vad tror ni därute som läser min blogg?? Vad vill ni läsa om??
skriv o berätta!!



Kommentarer
Postat av: Therese

shit ,gissa om jag blev förvånad när jasg såg att du skrivit ett inlägg :) kul att du kommit igång igen.... skriv om vad du känner för :) puss

2011-02-06 @ 10:46:26
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: elin

kul att du är tillbaka i skrivandet. ja kom gärna med tips och recept. men självklart vill vi läsa och ditt liv i övrigt med:) pusspuss

2011-02-06 @ 11:53:04
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0