Vi är äntligen i Thassos!!

´Nu har vi äntligen landat..Vi är i Grekland, Thassos!! Heeeelt underbart!
Det är sol, värme underbar natur o underbar strand!

Vi hat jau inte hunnit med så mycket ännu...men maten är jättegod o även ölen o vinet är gott!
För att inte tala om havet!!! heeelt fantastiskt!! skulle tippa på 25-26 grader..turkost klart vatten!

Igår när vi landade hann vi inte mer än att utforska lite runt om o gå ut o käka!!!

Idag har vi legat på strande hela dan! tekt oss..ätit o druckit gott och badat,,,många ggr!!
Nu har vi tagit ett dopp i poolen o ska göra oss i ordning för att gå längre bort mot scala potamias o käka..
Måste ju utforska lla små tavernor o deras underbara mat!!

I morrn ska vi kaske hyra moppe u utforska lie..eller bil..Många fina ställen finns det!!! Både jag o Bermpa är supernöjda o njuter i fulla drag!!!

Här kommer lite bilder....

            


Håll till godo en stund....Kommer mer i morrn,,,Bilderna tar lite tid att ladda upp...så det blir inte så många varje gång...:)




Kommentarer
Postat av: Emily

Det verkar underbart=) Här är det jättekallt, hösten har nog kommit nu.. Burrr.. så njut av solen och värmen! KRam

2010-09-03 @ 09:24:40
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: elin

åhhh..gud så härligt, blir riktigt avundsjuk. här sitter jag, superkallt och jätte förkyld, måste tillåmed sitta med tjocktröja inne:( njut njut nujuuuuuuuuut, men de tvivliar jag inte på att ni gör;) pusspuss krama Bempa från mig

2010-09-03 @ 09:32:02
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0