Älskade underbare man!!!

Nu börjar vardagen komma in takt igen..känns ganska skönt...
Det har varit en helt makalös sommar! Jag o Bempa har varit lediga mycket tillsammans o haft det alldeles underbart!
Hela detta år med Bempa är svårt att beskriva i ord! Det var väldigt längesen jag mådde så här bra....
Han är en alldeles underbar man! På alla sätt!
Varm o härlig! En stor kärleksfull famn att krypa in i ( och det gör jag ofta och gärna) och hans hjärta är fullt av kärlek som han öser över mig!

Vi har gjort och upplevt massor detta år..och det känns som att kärleken bara växer o djupnar..Vi vill verkligen ta vara på all tid tillsammans...

Jag är mäkta stolt över honom! Det bästa är ändå att han känner likadant för mig! Det är verkligen perfekt match!
Att leva med honom är väldigt enkelt och o komplicerat! Vi värdesätter livet på samma sätt och vill samma saker...
Vi har ett mycket rikt liv! Vi är lediga mycket ihop, älskar att vara med varandra och göra det som faller oss in..
OJ vad jag älskar denne man!!!
Vi har oxå börjat prata om bröllopet...vart o hur det ska vara ...åhhhh....längtar verkligen dit...
Annelie Lindblom...låter inte det heeeelt perfekt!? :)




Kommentarer
Postat av: e

2010-09-25 @ 17:26:07
Postat av: elin

åhhh...gulligull då:) är sååå glad att du har hittat en så härlig man! är ÄR verkligen något att hänga i julgranen;)

2010-09-25 @ 17:32:55
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Marianne

Annelie Lindblom låter kanon :))

2010-09-25 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0