Vilken fantastisk höst!!!

Vilket väder!! Vilken höst! man vill varkligen inte sitta inne!!! Villbara vara ute o njuta...:)

Jag har jobbat vartannat dygn den senaste veckan ..så det har varit lite knapert med tid för annat...känns ibland som att man bara är hemma o packar om väskan...tur att bempa oxå har oregelbundna tider på jobbet..Vi hinner ju ses en hel del ändå :)

Äntligen blev det då en långhelg ihop!!! Stugan hägrade!! packade o donade i fredags så det bara va o dra när bempa kom hem från jobbet!! Vädret är ju som sagt helt otroligt vackert!!!
Det har varit en underbar helg!!
Pyssel med stuga o tomt, Mycket kärlek och mys! Stugen är verkligen en kanoninvestering! Vi njuter båda lika mycket att få gå o pyssla o fixa...
Vi kommer att tillbringa mycket tid där...Vi har verklige hittat ett litet paradis...

Det är så härligt! Livet alltså!!! 

Tänkte att jag skulle börja blogga lite om min träning oxå...Vi tränar ju ganska intensivt både jag o Bempa..oftast tillsammans, det är jättekul för då sporrar man i inspirerar man varandra!
Vi kör spinning, gym o cirkelträning ihop..

Generellt blir det träning 5 dagar i veckan..det känns jättebra!
jag bryter oxå av med Bodypump o Pilates...
Nu ikväll har jag tränat Zumba för först gången!
Trodde verkligen det skulle vara jättesvårt! jag har liksom ingen koordination!!
men det var fruktansvärt kul o härligt! Det var verkligen svettigt o inspirerande! Har redan blivit Zumbafrälst o bokat in 2 pass till! man måste vara snabb,,,Zumban blir fullbokat jättesnabbt!!!

Så jag ska försöka att berätta lite om min träning här på bloggen oxå! Lägger även in all min träning på en sida som heter www.funbeat.se.
Det är bra o kul att se sin egen träning i kalendern..:)

Här kommer lite bilder från helgen....
























Lite träningbilder oxå kanske ??


 
Spinning

   

Gymträning se reklamfilm på www.formvisby.se

    
Bodypump






Pilates


ZUMBA

I morrn är det spinning o Magnus Betnér på schemat!!!
Han är så jäkla bra!! Gillar hans sätt att våga ifrågasätta o provocera, att våga säga allt det som andra bara tänker!!!
Bempa har aldrig hört honom live förut...så det ska bli kul o se honom tillsammans!!!

Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0