Äntligen på G!!!

Här rullar dagarna på!! Tiden bara susar iväg!!! Både jag o Bempa har hamnat i jobbstim...inte lediga lika mycket denna vecka tillsammans...men vi tar väl vara på dom stunder o dagar vi får tillsammans!!
VI NJUTER I FULLA DRAG!!!

Vi håller på för fullt o disskuterar vårt ståndande bröllop! Även om det är långt kvar så måste vi verkligen boka plats för både bröllop o fest!! Inte lätt i Visby sommartid! Mycket är redan bokat...så vi har fått tänka om lite...men nu verkar det ha löst sig..
Är verkligen jättenöjd med valet av vigselplats..:)))
Ska o titta på festlokal i morgon..sen är det mycket annat som ska uträttas..men får vi bara till det viktigaste kan man koppla av lite sen...

Klänningen är förresten redan införskaffad!!! BEDÅRANDE!!!!! :D  Vi mår verkligen bara BÄST med varandra!!!

Livet är härligt...Vi tränar ganska mycket nu igen..känns så skönt att vara på G igen efter sommaren.
Bempa har varit o fått en personlig träning som gav en hel del...Han fick mycket hjälp o tips på sin träning...Nu ska jag oxå boka in en till..har ju varit förut, men behöver lite mer tips o idéer på upplägg o teknik..

Det är ju så att man ofat tränar i samma spår hela tiden..kör samma saker månad ut o månad in..lägger bara på mer vikter eller fler reps...Kroppen vänjer sig och resultaten uteblir eller i alla fall stangerar...

Nu har jag lagt om lite...tränar mera konditionsträning både enskilt o i grupp...kör mycket crosstrainer o spinning...samt Zumba och powerwalk..
Vädret har ju verkligen visat sig från sin bästa sida denna höst...så uteträning är ju underbart!!
Tillbringar inte så mycket tid i själva  gymmet...jag vill inte bli för "krallig" utan bara hålla mig så fast o tränad så att jag trivs med mig själv...

Men Bempa kör hårt i gymmet..vilket ger fiina resultat...MUUUMS!!!!!

Det jag fokuserar på nu och som man egentligen inte kan träna fööör mycket är ju bröst, rumpa o mage...
kör lite ben oxå...

Det är härligt att vi båda gillar att träna! Vi peppar varandra och tipsar o njuter av att vara tillsammans...

Vi har gemensamma drömmar o tankar om framtiden..och det dyker hela tiden upp projekt att se fram emot!
Både stora o små!!!

Nu i helgen är det stughelg igen!! Njuta o jobba o njuta ännu mera!! Ett fantastiskt projekt som vi bara påbörjat och som ska njutas av i många många år!!!
Nu blev Bempa inröstad i lilla bryggföreningen oxå...så nu jäklar ska vi bli med båt oxå så småningom!! Härligt att kunna ta sig ut på öarna runt omkring!

Idag har jag varit i Slite o träffat underbara barnbarnen....Holly valde dock att åka o hälska på sin andra kusin ..så henne missade jag :(  men ser henne säkert om några dagar :))

Vi var uppe hos William o gjorde lite fint...Hade ljung med mig..o en fin duva...det blev så fint!!
Saknar honom sååå jäkla mycket vissa stunder..det gör såå ont att han inte får vara här o dela detta härliga liv med oss...med hans familj..underbara syskon o föräldrar..men han finns i mitt hjärta...han har den största platsen...längst inne ....jag ser honom i vart o ett av hans syskon.. idag t.ex gjorde Ebba en riktig Williammin...exakt som William brukade göra när han skojade...O Tyra...när man bara såg hennes panna o ögon..Det var som att se William där under filten..
Det tröstar...han finns kvar...i alla dom andra....men hans närhet..den kan jag inte komma åt...det gör ont..
Älskade fantastiska barnbarn...saknar dig...













Lite Härliga bilder av William när han mådde som bäst mitt i sin sjukdom! Hans sista jul...

Ha det bäst nu alla...o va rädda om varann!!!





Kommentarer
Postat av: Malin ( lillstrumpa )

låter underbart att u och Bempa har det så underbart tillsammans, det är du verkligen värd, men gör mig ledsen av att läsa din saknad efter William, och återigen ler man när man ser dom fina bilderna,

Livet är en berg och dalbana antar jag. Men man klarar det konstigt nog.

Ta han om varandra du och Bempa..

blev riktigt nyfiken på klänningen ;)

Kram

2010-10-17 @ 20:40:53
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie Ånbring

Saknaden efter William kommer ju alltid att finnas..men tiden gör att man ser dom härliga mysiga stunderna bäst som tur är!! han var en alldeles underbar liten människa!!! Jag är stolt över att jag får vara hans mormor! mycket stolt att jag fick vara med honom...heeela tiden...stunderna av ledsamhet blir ju så klart längre emellan ...men ibland kommer dom helt oväntat...men dom är hanterbara och jag behöver inte gråta...men ibland känner jag bara extra mycket saknad...



Klänningen kommer att vara hemlig....:) men den är mycket vacker..=)

O Bempa o jag tar väldigt bra hand om varandra! han är en alldeles speciellt underbar man!!!



Stora kramen till dig...

2010-10-17 @ 21:26:41
URL: http://anbrings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0