VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera...finns liksom inte tid.. vet i tusan vart tiden tar vägen!

Dt är sååå härligt att våren kommer nu! det går verkligen undan med smälningen av snö! Knappt något kvar!

Idag när jag skulle åka o storhandla så tillade jag på bilens tempmätare som mäter yttertemperaturen...17 grader!!!!

Riktigt varmt har det varit idag! Soldis o riktigt VÅRIGT!!! Härligt!!

Var idag o tog foton till hemsidanForm Fitness! Skitkul! Spännande o lite Pinsamt! JAg har ju liksom inte blivit färdig med utbildningen än..men men...dom ville ha det så! så det verkar som att Bodypump och ev .cirkelträning blir det jag ska ha klasser i!

Får väl se om jag klarar det! stolt är jag i alla fall över att bli tillfrågad...:)
Bempa är oxå stolt säger han..o det betyder ju oxå mycket =)

Tog ett par foton på vår rabatt här på uteplatsen...

Visst blir man glad av dessa???




Kommentarer
Postat av: Kicki

Oh, va fina blommor...här har det inte kommit lika långt än. Lycka till med den nya utmaningen, det kommer gå galant. Verkar vara kul utbildning! Kram o hälsa gubben.

2010-03-26 @ 23:08:14
URL: http://kildenlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0