Soliga härliga måndag!

Ledig...måndag o soool!! Jäklar va härligt!
På fm så var jag bara tvungen att rensa lite i lådor o garderober ( Mina alltså, Bempa har fanatsik ording i sina! Jag är IMPONERAD!!!)

Hann inte med garderoben eftersom jag skulle på lunchträning ( core)...handlade lite på vägen hem..

Madde kom förbi o tog en fika o pladdrade lite...Mycket trevligt!!! Det får hon gärna göra oftare!!!

Träning igen kl halv 5 då det var schlagerspinning!!! Bra tempo o kul musik!!!

Bempa hade maten klar när jag kom hem..han har även lagat punkan på min cykel! Puss puss till honom!!

Diskmaskinen är nåt galet med så det blir att ringa service...har ju garanti som tur är..så det blir att handdiska ett par dagar nu :(

Träningsvärk efter cirkelträningen i söndags..men då ökade jag ju vikterna så det är väl bara positivt! bempis är nu på kettlebell..han nya favvoträning!! :) Han har blivit lika inbiten som jag! hahahaha...

nu blir det slapp i soffan o lite House!!!!

Kram alla därute!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0