Klippte till idag!!!

Började dagen med att vakna tidigt faktiskt! redan halv 8 var jag uppe o studsade! På med lite härlig musik, frukost, o tidningen i lugn o ro! Solen sken från en klarblå himmel o jag bara kände hur jäkla bra jag mår o hur härligt livet är!!!

Jag har en fantastisk familj! Underbara föräldrar! En lägenhet som är sååå jäkla perfekt , En helt otroligt fantastisk o underbar man och så denna fantastiska ö!!! HAvet, naturen , närheten till allt detta gör mig lyrisk!
Kan verkligen inte få ett bättre liv...=)





Cyklade in till centrum för att träffa bästa vännen Lena...fikade på Märthas o satt länge o njöt o pladdrade..gick en sväng på stan o uträttade lite ärenden! träffade på Fia ( addes bonusmamma) och stod o tjatade lite med henne! Hon är verkligen helmysig! Addes lillasyster linnea ska ju vara med i Körslaget! Så jäkla kul!!!

Efter lunchen cyklade jag bort till mams o paps o fikade..fick då nöjet att klippa till ( !!! ) papsen ,så nu är han vårfin!!! =)

Hem o packade träningsväskan o lagade lite mat...kasslergryta o ris..ville hinna äta inan täningen...Älsklingen kom hem tidigare än väntat från jobbet =) o det blir man ju alltid glad över!!

åt o cyklade gemensamt bort till gymmet...Först spinning o sen pilates för min del...spinning o gymmet för Bempis...

Nu ska vi bara ha en skön kväll tillsammans med House!!!

Kram alla!!!





Kommentarer
Postat av: malin

åh låter så härligt de du skriver om ditt liv, du verkar verkligen må super Annelie, och det syns på dej!! alltid alltid så strålande glad!!

stor kram till dej !

2010-03-10 @ 14:40:36
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Tack för en underbart härlig Eftermiddag, som alltid när du/ni är ute... ! Ungarna somnade heelt utslagna... !

2010-03-10 @ 19:53:32
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Mams o Bempa

Haha....ja..älskar verkligen allt jag har omkring mig!

Har fått en härlig eftermiddag i Slite! Att få umgås med barn o barnbarn är fantastiskt!! Älskar er!!

2010-03-10 @ 21:39:56
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Vilken underbar dag du har haft.



Sköt om dig och ha en härlig kväll!

2010-03-10 @ 22:11:39
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: kajsaa!

Blev du nöjd?

allt bra idag?

2010-03-10 @ 22:27:24
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: A

hehe okej :P

2010-03-10 @ 22:28:05
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0