Fullt ös som vanligt :)

Gick av jobbet i morse halv 9,,,cyklade direkt till gymmet där bempa mötte upp! Han skulle gymma o jag spinna!
kanonskönt..hem o kasta i sig lite o äta inna jag drog till ett pass i Bodypump..JAg vet...det blir en del dubbelpass...men det är såååå kul o sååå skönt..jag är ju inte så mycket i gymmet utan satsar lite mer p kurserna som jag tycker är roligare...=)

Hem o luncha...sen drog vi iväg o inhandlade det vi ska ha med oss i morrn..till Holmhällar :)
Vin, o öl/cider...snacks, mat, engångsgrill,,,etc...

Maten i morrn blir härligt god plockmat..handlar över disk på Maxi...lite olika korvar, skinkor, rostbiff, ostar, räkor både rökta o färska, lite kycklinglår,färsk frukt,

Givetvis lite goda ostar o kex,,,mumsigt :O

Ska bli så jäkla underbart att åka till "vårt" ställe igen..ganska precis ett halvår sen vi var där sist :)

Nu inväntar jag mannen i mitt liv , Han är på spinning =D 
Vi ska käka lite snabbt o gå bort till Lena o Danne o ha lite trevligt...

Fredagsmyyyys!!!!

Kram alla!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0