Fan va kass jag är p att blogga!

Har inte skrivit sen i fredags!! Får skärpa mig..
Men jag jobbade ju fredag och söndag så det har ju kanske inte hänt sååå mycket!!

Bempa har ju oxå jobbat hala helgen!
I lördags när jag gått av jobbet så ringde mamsen o ville ha hjälp med lite handel...självklart man hjälper till :)

Dom har ju liksom ställt upp på mig hele livet,,,så det är en självklarhet att hjälpa till när dom behöver nu..Det göt jag gärna!!!

Efter det åkte jag till Slite för att se emil spela ishockeymatch!
Jäklar vad han är duktig alltså!!! Imponerad o stolt som tusan är jag!











När matchen var slut ( Dom förlorade:(   ) o vi kom utanför hallen så hittade Holly o Wilma en härlig vattenpöl! Gissa om dom hade roligt!!!




Lunch o fika på em...o lite utelek oxå!







Åkte sen hem o lagade lite mat!! t. o. m Simon o Jenny var hemma för ovanlighetens skull!
Mycket trevlig..senare på kvällen kom Elisabeth o bengt förbi o drack lite vin o bubblade! Det var jätteskoj!

Upp o jobba sen på söndagen...var på utflykt i sandviken o Sjauster!! kanonmysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0