En Helg i Sommen,Asby o Tranås!





Japp..Nu blev det ju av ändå!
Resan till Sommen o träffa Zelina o Ellen! ( o Anette så klart ) Vi hade en jätterolig helg med mycket bus o prat!

Kom ju fram sent i fredagskväll (23:00 ) För det var en sån dimma! Gick inte o köra mer än 60-70 ända fram till Mariannelund! Sen lättade det lite...
Ellen O Zelina var  vakna båda två o var väldans förväntansfulla! Det blev verkligen stora famnen! Inga blygsamheter där inte...snabbast var överraskande nog Zelina!!!
Så dom kom väl i säng en timme senare...själva kom vi inte i säng förräns 03:00...Satt o pratade, drack Whiskey o vin o åt ost o kex...mumsigt värre!! :)

Uppe o iväg till Tranås vid 10:00 på lördag morgón! bempa skulle hyra skidor...Pjäxor hade han med sina egna! Så himla smidigt att bara hyra över en dag så där..150 spänn tror jag det kostade! Helt klart värt det!

Blev hela dagen i Asby! Hade det trevligt med även lite nya vänner som fanns i backen!! Många åk blev det!
Själv var jag ännu lite för feg..men jag har lovat att nästa år ska jag oxå upp! Hu...vad har jag gett mig in i för löften!!!

Vi grillade korv o fikade! Jättemysigt där!

Hem o handlade lite till middagsmaten..o Lite vin..Lagade mat tillsammans o hade en mycket trevlig kväll!
Även denna blev i senaste laget:)

Söndag var det Lite bus o lek i trädgården med Hunden Zelma..o lite Wii spel..inte helt lätt..fick oss ett gott skratt..framför allt när det var jag som rattade...hahahaha

Packade ihop o drog in till Tranås där vi spenderade ett par timmar med Ann o Thomas, o deras barn My o Edvin! Hennes andra som leonard var hemma hos pappa Patrik! Vi fick både kaffe o Pastasallad med Kassle o vitlöksbröd till...Jättegott! Dom hade precis flyttat in i en ny lägenhet! Den var jättefin! Ljus o rymlig! Mycket trevligt även där!!

Vi var mycket nöjda med helgen! Verkligen jättekul att träffa Zelina o Ellen ( framför allt) igen!
Det ar ett kärt återseeende o dom tog Bempa till sig jättebra! Skönt o kul o se! o han gillade dom oxå! Så vi lär ses flera ggr!! Kanske en sväng i sommar oxå!!??

Här kommer lite bilder!


                  


                                                                                                     


    

                 



O så en bild på min förbättrade tatuering! Det blev verkligen skillnad med lite flera blommor o lite grönt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0