Bokat PT

Idag började jag med att sola på gymmmet! bempa tränade..nu är han i det närmsta helt återställd! men jisses vad det höll i sig! 4 dagar!

Efter solningen åkte cyklade jag bort till Ringduvar för att ta en fika med vännen Mia! Det var ett tag sen nu! Så det var riktigt trevligt...


Mötte  sen upp Bempa o gick med honom o lunchade...myyysigt! =)

Var uppe o hjälpte mams o paps med datorn som hade blivit vajsing med...men tyvärr så kunde vi inget göra...Grafikkortet hade nog pajat..Så han fick lämna in den..:(

Där var även storasyster elisabeth o lilla Alva! Kul o ses!

Sen drog vi båda till gymmet..körde lite gymträning innan jag hade min Pilates o bempa sin spinning!
Och nu har jag äntligen tagit mig i kragen o bokat in en personlig träning!
Ska bli spännande att få ett ordentligt upplägg för min träning..just nu känns det bara som man håller på med det mesta...

Bempa ska oxå boka in en...Han i Chrille (pt:n) ska även prata lite Golfträning..Säsongen börjar ju snart..=)

Jag själv får väl börja som caddy...Bempa har ju spelat några år..han tjatar på att jag oxå ska börja...men jag vet inte...känns inte som det är min grej riktigt..men får väl hänga med o kolla läget!

Vem vet??? JAg kanske blir en inbiten golfare oxå!! Låter faktiskt helt sjukt!! hahahaha..
Nä..nu ska jag krypa ner i soffan hos "Hunken"...


Kram alla!!!





Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, ja mamma.. det låter faktiskt helt sjukt att du skulle bli golfare... :)

2010-03-18 @ 19:53:03
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0