Åter en fantastisk dag!

Trots att den inte började så bra! När jag skulle cykla från jobbet i morse så hade jag fått punka på cykeln!!! Hur kan det gå till liksom..mitt i vintern??? hmmm....

Ringde min älskade man som givetvis hämtade upp mig!!! Hem o fixade lite. Klippte till (! ) Bempa så nu är han snyggare än nånsin! Hehehehehe

Åkte sen till Slite där vi skulle gratta Patrik..Fullt hus som vanligt!

Emil skulle tappa sin 3:e tand o det tog lite tid..men till slut lossnade den...båda hans framtänder uppe är oxå lösa så han lär snart vara ganska tandlös =)

Det blev både snöbollskrig och snögubbe!!! Gott fika o härliga ungar förgyllde eftermiddagen!
Blir inte mycket vuxenprat förstås när alla barn ska tävla om allas uppmärksamhet! haha...men härligt är det i alla fall! Vi vuxna får ta till kvällarna istället..eller telefon...:)

Åkte hemåt runt halv fyra för att dra till cirkelträning! Såååå jäkla skönt det är! testade att gå upp en klass på vikterna över hele passet idag o det gick verkligen kanonbra!!!! Sä jag är stolt som tusan...känner att både styrka o kondition bara ökar hela tiden!!! Härligt!

Nu är det mys o slappa i soffan! Bempa börjar tidigt i morrn bitti ( 05:30! ) men så skönt att vi sen har hela eftermiddan o kvällen tillsammans sen!!!

Här kommer lite bilder från dagen..


.             


                  


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0