Äntligen kunde jag!!!

Yes!! Inte ofta jag blir tillbedd o vara barnvakt..o oftast när jag blir tillfrågad så jobbar jag .(
Blev i alla fall i förra veckan tillfrågad om jag kunde ha Holly´...skulle givetvis ha jobbat..men nu jäklar tänkte jag..jag bytte pass med en på jobbet! Sååå jäkla kul att kunna få vara nära mina barnbarn!

Men jag började ju givetvis med en härlig fm med min älskade man! Vi var ute o gick en promenad i soliga Visby! Helt fantastiskt väder! SOOOOOOL!!! klarblå himmel o ljuvligt fågelkvitter...

Det "doftar" vår!!! Äntligen!

Körde sen tillsammans ett spinningpass på lunchen..Skjutsade sedan Bempis till jobbet o fortsatte till Slite!

Therese o Patrik hade hämtat Holly på dagis så jag mötte upp hemma hos dom...:)
Det blev en härlig eftermiddag med utevistelse o bus!
Letade efter Simons borttappade snusdosa som försvann i snöbollskriget i söndags..helt ny var den..men ännu har det inte töat tillräckligt!
Det som göms i snö....

Medans jag o Patrik underhöll o lekte med barnen så lagade therese middag åt oss alla! Härliga fetaostbiffar o potatis med egengjord gräddsås!! Gudagott vill jag lova!!! Hon är en riktig "stormamma" hon! haha


Jag o Holly gick sen hem för att börja varva ner...lite mys i soffan, välling o spöket Laban...Vid 20:00 kom så Elin hem..Så då åkte jag hemåt igen! 
 
hann hem för att titta på Greys Anatomy! Sååå jäkla bra det är! Sen hämta Bempis på jobbet....men vi åkte om varandra....hahahahahaha..han hade missuppfattat ett sms från mig o todde jag kollade greys i Slite...så han fixade skjuts hem!
haha..så det kan bli!!!!

Men slutet gott allting gott.....Har återigen haft en fantastisk dag!!!

Kram alla!!!

ps...bilden är från i söndags...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0