Höll inte mitt löfte....

Lovade ju att jag skulle skriva lite i går...men det blev alldeles för sent..tiden bara rann iväg!

Det händer mycket nu! Vi är så mycket vi kan i husvagnen och har tagit det ganska lugnt nu när Bempa har haft sin kärlkramp! Men nu har han rensat upp i venenrna i hjärtat och mår jättebra!

Han har kommit i gång med träningen igen och den går bättre än förut! Han känner sig verkligen som en ny människa säger han! Så jäkla skönt alltså!!

Vi har ett fantastiskt liv tillsammans! Är sååå glad att vi träffades!! Han är en alldeles speciellt underbar man! På alla sätt!

Har umgåtts med barn o barnbarn o vänner...Hälsat på mams o paps...
Lilla Tyra Myra växer o frodas! Det är otroligt vad snabbt det går!!!

I lördags hade vi goda vänner( Nettan o Fredrik ) hos oss på lite middag med gott vin!! det blev en hellyckad kväll!
Bilder kommer på det oxå!!

I söndags ( Mors dag) Kom först Simon med paket..Anna Janssons nya bok :) Sen åkte vi bort o grattade mamma så klart..hade köpt en tunika åt henne! Fick då glädjen att träffa några systrar med respektive! Alltid lika kul! Måste snart få till en fest där!!!

Åkte sen till Slite där Tacobuffén stod i det närmaste uppdukad!! Fick en uteros och ett underbart halsband!!! Ska fota det så ni får se!! Det blev en fantastisk dag!


Lägger lite bilder här..så jag får dela med mig av det härliga vi har....


                                    


Har som sagt allt jag kan önska just nu..:)

Kram nu till er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0