Måndag..möte och jobb...

Måndag morgon...började dagen med jobbmöte..bara 2 av oss 4 var med...2 sjuka..Hoppas dom snart kryar på sig :)

Cyklade omkull i morsen...jäkla vägar som är helt spåriga o uppluckrade...var när jag skulle korsa en bilväg som jag bara gled omkull..men ingen fara..skadade mig inte! lite öm i ena armbågen bara :)

Jobbet kallade efter mötet...började med lunch innan det var dax för stalljobb...mycket att mocka o sopa..alltid på måndagar..




Hem för en dusch o åkte sen till märthas o fikade...riktigt mysigt idag...


Lite senare kvällmat, tv o kvällbestyr...En riktigt bra dag...!

Men en sak är säker...Jag längtar...efter sommaren...värmen...sooolen...långa dagar på stranden..bus i vattnet..varma sommarkvällar..brun hud..skrattiga barnbarn...färskpotatis..sill,,,jorgubbar,,kall cider...bratzdricka..sand sand sand....listan kan göras huuur lång som helst...


Kolla på dessa bilder bara...








Kommentarer
Postat av: elin

jag längtar helt otroligt mycket. känns ibland som om jag bara vill gråta när man inser att det kommer ta LÅNG tid innan denna jäkla snö försvinner. Vill kunna gå i fina sommerklänningar va brun å fin... sitta ute å se Holly leka, plaska i poolen... äta mjukglass som smälter för att de e för varmt, ja som sagt... listan kan göras hur lång som helst

2010-02-16 @ 20:41:39
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0