Lördag o Söndag...

Lediga dagar....Såååå skönt! Även Bempis helledig!! kan det bli bättre!!??



Bempa hade planerat in en liten grabbkväll med Adde o Patrik.Lite mat, öl, o buzz,,,o så en sväng ner till Black sheep..men den fick ställas in p.g.a snöstorm!!! Jisses vilket väder...!!!!

Mat skulle vi i alla fall ha jag o Bempa så vi åkte o inhandlade ryggbiff o Potatis....o gjorde klyftisar o mögelostsås till..Det va sååå jäkla gott...

Sen myste vi mest hela kvällen...spelade lite Buzz ..drack lite vin o Whiskey...gott...





I dag har vi varit hos mamma o pappa o fikade...Fick hemgjorda semlor..Jättegott! Bempa tryckte i sig 2 st!!! Den mannen skäms inte han =) =)



varit ute o gått har vi oxå..trotsa att vädret inte var ett dugg bättre än igår! jakla vad det blåste o snöade..kunde knappt se ett dugg!!! men skönt var det!!!

Sen Lyckades jag få med Bempa på cirkkelträningen oxå! han hade eg. tänkt o gymma...men jag tyckte han kunde testa cirkeln...Så det gjorde han..o nu är han fast! HAhahahahah!!!!

Nu har vi tryckt i oss pizza...( jag orkade bara drygt en halv..) o ska väl slöa oss i soffan =)

Hoppas nu att Grabbkvällen snart blir av...får väl kolla in ett nytt datum...Inte lätt...Händer så jäkla mycket hela tiden..o händer det inte nåt så jobbar vi....
Men vi ska nog få till det ...:)

Hoppas nu Wilma piggnar på sig!!! Lilla gumman åkte ju först på magsjuka o sen hög feber!!



Ha det guld alla!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0