LEDIG!!!!

Skönt med en ledig dag..kommer att jobba varannan dag hela denna veckan..o jobbar man dygn så är man bara hemma o vänder känns det som!
Bempa jobbade heeela dagen oxå så på fm tog jag det ganska lugnt..lite pyssel hemma..packa om väskan t.ex..satte på en maskin tvätt...

Sen kom Anna förbi med lite kläder till barnbarnen som hon rensat ut..o lite kaffe blev det...

Drog sen ut till Slite för att träffa min "klan" ..Barnbarnen blev lite besvikna över att Bempa inte va med idag..Men nöjde sig då dom fick veta att han kommer på lördag...då ska han ju hämta Adde o Patrik för att ha en "grabbkväll" hemma ....mat i öl...o lite buzz kan jag tro..o en sväng till Black sheep...

Jag o Bempa möttes hemma för att dra till gymmet i spinna...jäkla vilket skönt pass...tungt o bra musik!!!



Hemma , duschade o fått mat i magen..
Nu ska vi mysa lite...Jobb i morrn igen..så sen ses vi inte förrän på torsdag  kväll! Sen jobbar jag fredag igen =(

Här är en bild på mina härliga barnbarn! Emil stannade dock hemma vid datorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0