Jobbardag...

Cyklade som vanligt i morse...lite tyngre på nåt sätt nu..vet inte verför, men det känns som att snön har packat sig..men ändå luckrats upp på nåt sätt...märkligt..
Vi började i alla fall med att åka ut i stallet o mocka...det är alltid lika härligt..slitigt..tungt..men skönt!
Lo. är jätteduktigt o är helt självgående..hon mockar alla boxar o kör ut kärra efter kärra..hon älskar verkligen sitt "jobb"!

Luch o dusch såklart efteråt! Sen drog vi i väg o veckhandlade! Skönt att få påfyllt så man klarar sige en vecka till:)

Gick sen en promenad innnan middgen..gjorde kasslergratäng som blev riktigt god!

Längtar hem till Bempis såklart...får ses i morrn em..Han jobbar fram till halv 2..

Är så fantastiskt härligt kär...Har det så bra man kan ha det..Underbar man...som på alla sätt visar sin kärlek..han är underbar min Bempis...

Många tankar går nu till min pappa som inte mår så bra...HAn fick en pacemaker inopererad förra veckan, men mår ändå inget vidare...så tråkigt..Man vill ju att han ska få må bra nån gång...hur kan jag hjälpa??? Vill ju det...
Hoppas i alla fall att det blir bättre snart!!!
Älskar dig pappa o tänker mycket på dig!

Nu ska jag lägga mig o läsa lite tror jag...har börjat på en ny bok av Katerina Janouch..Bedragen heter den...
Verkar vara bra..men det är ju hennes tidigigare böcker oxå!

God natt kära vänner....
Bempis...puss


Kommentarer
Postat av: malin

åååh va roligt att du börja blogga igen!!! :)

tråkigt om din pappa! man vill så gärna hjälpa, men frågan är hur! men du hjälper honom genom att tänka på honom, finnas där, att Han vet att du stöttar honom!

många kramar till dig!!

2010-02-10 @ 22:19:16
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0