Jobbardag igen!

Så var jag här igen då..på jobbet..
Idag har det varit fullt upp med stalljobb o storhandel..matlagning o fix!

Har varit en jättebra dag faktiskt! Har även hunnit med en promenad..trots att vädret inte arit så kul!

Började ju snöa igen här på eftermiddagen..men undrar ju så klart hur långt bort våren är..men hellre så här...ordentlig vinter..än en massa slask o regn i väntan på våren..den kommer nog när den ska i alla fall....:)

Lite jobbigt oxå att jag o Bempis knappt hunnit träffas sen i fredags...Både han o jag har jobbat ganska mycket...
Så vi ser nu fram emot Söndagen tillsammans i alla fall! Då har jag tagit ledigt...

I morrn blir det i alla fall en fm ihop..så det blir nog en lunch på stan...:)
Sen ska jag träffa bästa vännen lena o fika, träna o förhoppningsvis oxå hinna träffa mams o paps en stund!!!

Vet inte vart all tid tar vägen??? Men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt...:=) o jag är benägen att hålla med!!!

Har ett härligt liv! Njuter i fulla drag! Både jag o Bempa!!!


(skulle varit en bild här....men funkade inte :(  )




  

                             









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0