Här är jag....igen!!!



Hej

Här är jag igen...Annelie 47 (48)år...
Har ett underbart rikt liv men 3 barn (vuxna) och 5 barnbarn,,,tyvärr finns bara 4 kvar här bland oss då vi förlorade älskade William i cancer.bara 1½ år gammal....www.williamhedman.dinstudio.se

Har ett stort intresse för träning o hälsa i stort! Är absolut inget freak utan lever bara "sunt"...dricker vin, äter pizza o godis...så jag är heeeelt normal!

Tränar dock en hel del, mest på gym,,,både gruppträning o ren muskelträning...

Har en underbar man vid namn Bempa som jag hade turen att träffa på för 5 månader sen...man kan säga att det uppstod "blixtar o dunder"...vi är nu förlovade o lever som sambos...kan inte bli bättre!! han gör mig underbart lycklig o trygg...

Umgås gärna o ganska ofta med barn o barnbarn då dom betyder enormt mycket! Heeeelt underbara!
Barnbarn är verkligen livets efterrrätt kan jag lova!!!!

Så titta in...läs...o njut!!!
Välkommen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0