Fick en extra jobbardag....

Sjuk personal på jobbet o inga vikarier som kan hoppa in...bara o gilla läget...Omboka resan till Sommen...Blir om 2 veckor istället! O då hänger förhoppningsvis Bempa på...om han får semester!!!

Bempa fick i alla fll skjutsa mig idag till jobbet! hade snöat ordentligt under natten så någon cykelvänlig väg var det inte!!!
Gympa o Pulkaåkning var dom stora aktiviteterna...Inhandling av godis o läsk oxå då förstås..själv handlade jag på mig lite olika exotiska frukter o gjorde en stooor fruktsallad! O vaniljgräddglass till det!!! Mums!

Kollar nu på melodifestivalen o kan bara konstatera att det inte är många som är bra....

I morrn är det alla hjärtans dag...o både jag o Bempa är lediga...Då ska vi självklart hitta på nåt riktigt mysigt...

Älskar den mannen!!!
     







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0