Ett fantastiskt väder !!!

Såå vackert väder det varit idag!! Jag o Bempa var först borta o lämnade in min cykel på service..Växlarna är lite knasiga... Sen drog vi hem o tog på oss mer kläder för att ut o gå! solen strålade o det var vindstilla o kallt! Härligt som tusan..

hem o lunchade lite ( Jo therese..vi lunchade hemma:)  )..sen körde jag bempa till jobbet...går inte att cykla alls..inatt har dom skrapat alla stora väger lite extra tydligen så alla trottoaren är överösta med snö!!!

På em..var jag bara o handlade lite o sen drog jag till Spinningen...sååå jäkla skönt det är!! Duschade snabbt för att sen åka till en föreläsning om just träning...kan aldrig få för mycket av den lärdomen!!!

Bra föreläsning då jag nu börjar förstå vitsen mer med pulsträning...:)

Så nu har jag käkat lite...varvat ner o ska nu bara invänta bempis som slutar kl 22...Hmmm....konstigt vad man kan längta...men det är mysigt---

Lilla Wilma ligger ju hemma o är sjuk...feber...inte kul..o hon har tydligen längtet efter sin mommo heeela dagen..varje gång hon varit lite gnällig o Therese frågat ved det är så har honn svarat : " jag längtar ju efter mommo ju" !!!
Hon ringde t.o.m för att berätta att hon längtade efter mig...oj...det får ett mormorshjärta att blöda det...:)

Får förhoppningsvis träffa henne på onsdag...eller fredag...


Här kommer nu lite bilder från dagen....





Kommentarer
Postat av: Therese

What ???!! Lunchade ni HEMMA ? är ni inte riktigt friska ?;)

2010-02-22 @ 22:38:00
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0