En mysig fm...

Alltid sååå mysigt att vakna bedvid bempis..:)
Åt frukost för att sen dra iväg båda två till spinningen!! Jobbade p åhårt men det var ett ganska "knöligt" pass...fick liksom inte in någon rytm...lite konstig musik o svårt flyt...Men vi kämpade på som tusan så svetten rann ändå!!! Härligt!!!
Efteråt så gymmade vi 45 min...sååå skönt dt är altså..o extra kul att gymma tillsammans!

Duschade lite snabbt o sen åkte vi ner till vårt favvoställe o åt lunch ( Joda)...Gott som tusan efter träningen!

Lite ärenden på stan innan jag skjutssade Bempa till jobbet...jäkla skitväder...blåst o snöyra!

På em så hämtade jag upp mamsen som ville handla lite...strosade runt lite på maxi...lite mysigt faktiskt...:)
Híttade en parfym som luktade sååå god! Beckhams ....mums...I LIKE!!! O mamma oxå!

(läser du detta Bempa så önskar jag mig den :-)!! )


Träffade Marica på Maxi oxå o hon hängde på hem o fikade o åt semla hos mams o paps....


Nu har jag städat lite här hemma...

Skulle ju varit i Sommen denna helg..men jobbet kallar...typiskt :(
Bokade om så att jag åker om 2 veckor i stället..:)

Nu ska jag käka lite...har hällt upp ett glas rött...
Längtar o väntar på Min fantastiske man....som slutar 22....



I love him....


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej Annelie :) Läst din blogg. Fin! Roligt att livet känns fantastiskt! Hoppas en dag att jag känner likadant. :p Hälsa kusinerna :)

2010-02-12 @ 19:54:03
URL: http://carrro.devote.se
Postat av: Therese

Nähää, har ni ätit lunch ute ??? och va??, har du hällt upp ett glas vin???? ;)Puss

2010-02-12 @ 20:44:37
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0