Blåste bara förbi...

JAha! Jag var ju ledig igår??? Vart tog den dagen vägen??

HAde i alla fall en härlig morgon o fm med min Bempis...Vi myste hemma o åt sen lunch på Etage...Sen skjutsade jag honom till jobbet =( typiskt...när jag är ledig...

Mötte i alla fall upp bästa vännen lena på stan o vi gick en sväng...det blev ett par tröjor io ett par tights..=)! Alltid bra o ha!
Fikade sen på Märthas..altid lika trevligt...pratar om allt o lite till ;)

Hem för att svida om till träningskläder...Pilates stod på schemat..

Tränade sen Cardiomaskin i en halvtimme efteråt för konditionens skull! 


Träffade även storasyster Elisabeth o bengt där! Kul att dom oxå börjat där!!!

Hem för dusch o mat...fixade lite hemma o åkt sen o Hämtade min Bempis  på jobbet...:=)

Idag Fredag var det så dax att jobba IGEN!!!

HAr docjk varit en jättebra dag med Bad i Roma o städning av lägenheten! Lite matlagning i fix..Dagen har gått fort..men längtar nu efter att hinna få umgås med min man...HAn är ikväll på AfterWork med jobbet...avundsjuk? Jag...klart jag är!! :) Hoppas han har det trevligt i alla fall...Får ju träffa honom i morrn .....



Nu ska jag kolla på Let´s dance...vad kan man annars görapå jobbet en fredag kväll!!??

Kram till er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0