Alla hjärtans dag!

Tankarna går till alla nära o kära..O en extra varm tanke skänker  jag såklart William..kan sakna honom så oerhört mycket!!!!

Idag har det varit lugnt..mysigt...Bempa hämtade mig på jobbet i morse...hade ju ingen cykel med mig...hade kunnat gå men han ville hämta :)

Efter en mysig frukost gick vi en runda via öster o in i Visby innerstad,,,det är vackert där...många fina ställen o fantastiska utsikter öveer hav o stad...

Avslutade vår promenad med att fika på norrgatt..som att ramla tillbaka på 70-talet..t.o.m Jukeboxen står kvar...=)

Jag hade en cirkelträning inbokad o Bempa ett spinningpass...så vi drog gemensamt dit o hem..lagade till en goood kebabtallrik med ett glas vin..o snart väntar lite räkor o bara allmänt mys...

Har pratat med Emil, Wilma o Ebba i telefon..även om Ebba inte sa så mycket uten mest gick omkring med "mig" på axeln o tyckte det var allmänt mysigt med en mommo där som pladdrade på...haha...Holly hade annat för sig o hade inte tid att prata...haha...

Nytränad, nyduschad o mätt ska jag nu krypa ner i soffan hos mannen i mitt liv....Kanske ska föreslå en liten Buzzstund..???

Ha det bra alla o hoppas ni oxå haft en bra alla hjärtans....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0