Gräsänka..:/

Bempa är i sthlm på kurs nu måndag o tisdag...så jag är "gräsänka"...vaknade straxt innan 8 i morse..då hade Bempa redan pussat hejdå för flera timmar sen :((

Saknar honom....

Åkte o handlade lite o sen cyklade jag bort till Lena o fikade lite...:) Alltid lika mysigt!!
 när jag sen kom hem hängde jag ut en tvätt och satte mig en stund vid datorn för att kolla priserna på säsongskort på campingplatser....det är vis skillnad på priserna!!

Allt från 2500 utan el...till 15000 med el!! sansllösa priser...!!! Men det lutar åt Lickershamn,,,skapligt pris hade dom i alla fall...inkl.el!

   

Jag o bempa ska åka ut på onsdag o kika lite...det är sååå jäkla härligt med husvagn! Både jag o bempa är helt lyriska!!!

Jag hann att olja in trädgårdsmöblerna idag oxå! skönt att få det gjort...pillrigt med alla ribbor...men fint blev det! :))

Så har jag varit på spinning så klart!!! i morrn jobbar jag så då blir det ingen träning!!

Vill passa på o gratta Elin o hennes Adde på deras 6-årsdag!!! Hoppas ni bestämmer er för bröllop ikväll!!!




Det var denna dag...!


Kram alla!!!

Mår alldeles underbart bra!!! 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0