Fixat lilla täppan =)

Vilket härligt väder! HAr inte bloggat på ett par dagar nu! Tiden bara rinner iväg!!! Fattar inte...
HAde personlig träning i går med sara! hon är min stora guru just nu! Vilken kanontjej! Fick en hel hög nya övningar i ett schema! Jättebra men tusan så jobbigt! man är ju liksom van att köra sitt å idag har jag träningsvärk på ställen jag inte haft på länge! Det bådar väl gott??? :))

Idag började dagen med att Bempa o hans som Jesper skulle gymma tillsammans! Han är ju nere på Påsklov och då tyckte jag dom kunde få göra en "grabbgrej"...Så jag cyklade hem o fikade med bästisen Lena! Alltid lika mysigt:)

Jag ,Bempa o Jesper åt sen lunch nere på Joda! Gött! och det var så kul att träffa Jesper igen! trevlig kille detta =)

På eftermiddan när jag skjutsat Bempis till jobbet åkte jag hem o hämtade mamsen, Vi skulle handla lite på Maxi! Jisses va folk! tänk vad billigt godis kan locka  ( 29 kr/kg )! Hehehehehe!

Tog en fika hemma vid mams o paps o sen hem för att bara gå bort o hämta cykeln på gymmet...cyklade sen bort till Jysk o la undan en trädgårdmöbel som vi varit o kikat på! ska hämta den i morrn! Ska ju grilla i morrn...då måste man ju ha en möbel! eller hur???
Jättefin va den...lite lik den jag hade förut!


Sen fick jag äntligen räfsa vår lilla täppa! Både fram o baksidan! sååå skönt att ha en liten trädgård igen! HÄRLIGT!!

Solen har varit snäll o lyst idag oxå! O det skulle bli kanonväder ihelgen så jag hoppas möblerna kommer väl till pass!!!


GLAD PÅSK!!!! Jag o Bempis ska njuta av ledighet o härliga barn o barnbarn ...härliga vänner o bara myyysa!!








Kommentarer
Postat av: Therese

Värst va du e duktig på att uppdatera bloggen ;)

2010-04-19 @ 17:33:36
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0