3 veckor sen nu!!! Kasst av mig!! =)

Dålig på att uppdatera...sorry...ska skärpa mig! Jag lovar!!
vad har då hänt på dessa 3 veckor?  En hel del faktiskt =)

Det har ju varit påsk!!! En jättefin påsk..med barn, barnbarn o festligheter vid syster  Elisabeth o hennes Bengt!
Här kommer lite bilder från det...Först påskafton...

                    

  

Sedan påskdagen hos Elisabeth o Bengt! Mycket trevligt o med goood mat!!!

             

Sen då..

Jo! den 5:e april firade vi 7 månader!!!

Helt underbara månader!!



Vi har även varit på vinprovning hos Sussie o Uffa...jättetrevligt det oxå! Även om bempa va lite magsjuk just denna dag....

              

Kan bara konstatera att jag har ett fantastikt liv med alla nära o kära!! Mår så otroligt bra!!! heeela jag!!! :))


Kommentarer
Postat av: Ann Larsson

Ni är ju bara såå underbara och goa tillsammans,,hoppas vi ses snart igen,,många kramar från Tranås:):)

2010-04-22 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0